Sesja zdjęciowa z okazji Dnia Babci i Dziadka.

by - 2/04/2022

Sesja zdjęciowa z okazji Dnia Babci i Dziadka 

Cześć!
Minął już prawie rok od ostatniego postu, ale dużo się u nas zmieniło. Oboje mieliśmy z Pawłem zawirowania zawodowe, zmienialiśmy pracę, bywały dni lepsze i gorsze. Stwierdziłam jednak, że muszę wrócić do tego mojego małego pamiętnika w sieci, chociażby po to, żeby mieć tutaj takie zdjęcia na pamiątkę. <3 Zbieram się w sobie, żeby stworzyć kilka postów przed i po obróbce zdjęć noworodkowych, bo kilka osób pytało mnie o takie treści. Gdyby spotkało się to z zainteresowaniem może pomyślę nad jakimś fajnym ebookiem dla Was! Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć Zojanki, które robiłam z okazji Dnia Babci i Dziadka. Dostali je w kartkach od Zoi, do ramki, a także mam w planie jeszcze wyrobić się do końca lutego z kalendarzem! :D 






















You May Also Like

2 komentarze

  1. Piękne zdjęcia tylko mam wrażenie jakby twarz dziewczynki była żółta.
    Te zdjęcia w fotelu z serduszkiem skradły moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat lubię ciepłe zdjęcia, więc są w takim żółtawym klimacie.

      Usuń

Dziękuję za każde napisane słowo !♥
Thank You for every written word !♥