Nasz Ślub 17.04.2021

by - 5/27/2021

 






Spinki do mankietów i pudełko na obrączki - Allegro
Zegarek - Tommy Hilfiger
Mucha - KROS Garnitury





Moje bukiety oraz butonierki zostały wykonane z samych gipsówek.
Bukiet dla Zojki miał dodatkowe różyczki.









Moje buty - Deichmann
Buty Zoi - Converse
Wieszak - wykonanie własne











Najczęściej zadawane mi pytanie tego dnia?
"Stresujesz się?"
Serio, nie! Zaczęłam się czuć trochę zdenerwowana w momencie, kiedy pojawił się fotograf i kamerzyści. Wtedy zaczynało do mnie docierać, że to już. Później pojawił się Paweł i stres z powrotem opadł. Nie miałam w głowie sztywnego wyobrażenia tego dnia, więc nie bałam się, że coś pójdzie nie po mojej myśli, a było kilka sytuacji które mogłyby spokojnie zepsuć mój nastrój, gdybym brała je do siebie. Dziewczyny! Przyszłe Panny Młode zwłaszcza ;) Nie przejmujcie się rzeczami, na które nie macie wpływu. Mimo sytuacji z covidem, mimo nieporozumień z innymi, mimo specyficznego ks. proboszcza - dla mnie było najpiękniej. A teraz mogę pełnoprawnie nazywać Pawła swoim MĘŻEM!











Fryzura: Salon Fryzjerski La Visage Krosno
Wianek, kwiaty, butonierki - Kwiaciarnia w sklepie Carrefour Krosno

Dziękujemy całej ekipie, a przede wszystkim rodzinie
i przyjaciołom, którzy zechcieli dzielić z nami ten piękny dzień. ♥




You May Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każde napisane słowo !♥
Thank You for every written word !♥