Fotoksiążka Professional Line

by - 5/25/2020


Cześć!
    Po raz kolejny miałam szansę przetestować produkty firmy Saal Digital. Tym razem była to fotoksiążka Professional Line o wartości 500zł. Wybrałam książkę w formacie 30x21cm z 63-ma stronami. Po raz kolejny jestem naprawdę bardzo (!) zadowolona z przebiegu całego testu. Zacznę od tego, że nie zdążyłabym złożyć zamówienia w terminie, w jakim obowiązywał mnie kod rabatowy. Nie było żadnego problemu ze strony firmy, aby przedłużyć mi jego ważność, co było dla mnie miłym zaskoczeniem. Następnie pojawił się u mnie problem ze złożeniem już gotowego zamówienia - i tutaj także obsługa klienta była nienaganna! Kiedy wszystko udało mi się zrobić jak należy, po ok. tygodniu otrzymałam swoje arcydzieło - bo tylko tak mogę określić to, co otrzymałam.



Postanowiłam zaprojektować swoje portfolio, biorąc pod uwagę to, że zaczynam działać z fotografią nieco bardziej na poważnie. Zobaczcie sami jak świetnie się prezentuje.

















    Okładka przednia wykonana jest z bardzo grubego plastiku, dzięki czemu wygląda niezwykle elegancko i profesjonalnie. Reszta okładki obklejona jest materiałem skóropodobnym w szarym odcieniu. Oprawa jest czymś niezwykle istotnym w tego typu produktach i jestem niesamowicie zadowolona z tego, jak prezentuje się w tym przypadku. Każda ze stron genialnie odzwierciedla kolory na zdjęciach. Fotografie są ostre i prezentują się w świetnym stylu. Podobnie elementy pisane. Nigdzie nie ma najmniejszych pikseli, wszystko wygląda schludnie. Podsumowując - cała fotoksiążka jest dopracowana w najmniejszych szczegółach i naprawdę solidnie i starannie wykonana. Polecam każdemu fotografowi, ale także każdemu, kto marzy o pięknym albumie - fotoksiążce. <3


#saaldigital



You May Also Like

1 komentarze

  1. Widziałam różne photoksiążki, ale tak ładnej jeszcze nie widziałam :) Muszę poszukać, bo chciałabym zrobić taki prezent szwagierce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane słowo !♥
Thank You for every written word !♥