Podsumowanie roku 2019

by - 1/17/2020

Spóźnione - ale musi być!

STYCZEŃ

Dowiedzieliśmy się, że mały skrzat rośnie w moim brzuchu - i na tym głównie opierał się cały rok. Pierwsze wizyty u lekarzy, badania, dużo stresu i nerwów. W międzyczasie spontaniczny wypad do Zakopanego. <3


LUTY

Super Walentynki dla Pawła <3 Przygotowałam mnóstwo balonów, torcik i parę innych, uroczych rzeczy. :D Odwiedziła mnie Mama z rodzeństwem i udało mi się zrobić kilka fajnych zdjęć.


<12 tc>

MARZEC

Mała wycieczka do Lanckorony - piękna wioska, do której zresztą później jeszcze raz wróciliśmy w 2019 :D Po raz kolejny dużo stresu, głównie związanego z pracą i ogarnięciem wszystkiego związanego z naszą małą niespodzianką, załatwianie badań i szukanie mieszkania.


KWIECIEŃ


Moje 21. urodziny! W tym miesiącu poznaliśmy też płeć mojego brzuszka. :D



MAJ


Wreszcie trochę odetchnęłam od pracy, wszystko w miarę się ustabilizowało, a 25 maja otrzymaliśmy klucze do nowego mieszkania! <3



CZERWIEC


Powoli zbliża się końcówka ciąży. Kompletujemy wyprawkę i szykujemy dziecięcy pokoik. Mała wycieczka do Kryspinowa.






LIPIEC

Wycieczki, wycieczki! Mam wrażenie, że to dzięki pozostawaniu tak aktywną, sam poród przebiegł tak fajnie i sprawnie. Znowu byliśmy na Kryspinowie, świętując urodziny przyjaciela. :D Później przyjechała w odwiedziny do nas moja mama z rodzeństwem i ciocia z synami. Pokazaliśmy im Dobczyce, Lanckoronę, Wadowice. Zdążyłam jeszcze pojawić się na weselu swojej kuzynki !





SIERPIEŃ


Kolejne odwiedziny, małe wycieczki i oczekiwanie, żeby 21 sierpnia wreszcie ją poznać <3 Więcej na temat ciąży i narodzin pisałam tutaj<.

<37 tc>



WRZESIEŃ

Uczymy się funkcjonować we troje <3


PAŹDZIERNIK

Udało nam się wyjść z 2-miesięczną Zojką na Morskie Oko !



LISTOPAD


Chrzest Zojki - pierwsza taka duża "impreza" rodzinna organizowana przez nas i u nas. :)




sukienka - selfieroom

GRUDZIEŃ

Dużo nieprzyjemnych sytuacji, przykrych słów. Święta Bożego Narodzenia załagodziły wszystkie konflikty - piękny czas, choć naprawdę bardzo męczący.







Zoja, aka Zojka, Zojkson, Zojanusz, Zojek, Andżelina, czy Ferdynand - to już dojrzała, niemal 5miesięczna kobietka, która zmieniła w tym roku nasze życie o 180* i strzelam, że w kolejnych latach pozmienia je do tego stopnia, że braknie skali. :D Pewnie, że się bałam jej przyjścia na świat (i nie mam tutaj na myśli porodu). Pewnie, że miałam obawy, a na początku ciężko było mi przełknąć to wszystko, ale wiecie co? Kiedy na nią patrzę - nie cofnęłabym czasu za żadne skarby! Jest najcudowniejszym dzieckiem, jakie moglibyśmy sobie wymarzyć - albo jeszcze cudowniejsza! Jest po prostu idealna. I w ogóle jest fajnie, rodzinnie, ciepło u nas. Uczymy się codziennie nowych rzeczy przy niej, uczymy się też siebie nawzajem. Dowiaduję się nowych rzeczy o Pawle, a on pewnie o mnie. Poznajemy siebie i swoje zachowania w nowych sytuacjach. I jest po prostu DOBRZE. <3


You May Also Like

1 komentarze

  1. Wow.. ;) Widzę, że naprawde bardzo dużo się działo. Gratulacje z powodu Dzidzi! Zojka, to inaczej Zosia, czy całkowicie inne imię? ;) Oby wszystko się super układało. Życzę dużo cierpliwości, no i miłości oczywiście! Powodzenia! :-)))

    Mój kanał

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane słowo !♥
Thank You for every written word !♥