Pomysły na prezenty świąteczne dla chłopaka!

by - 11/19/2019

Pomysły na prezenty świąteczne dla chłopaka

Prezent dla mężczyzny


Cześć!
Już niedługo Mikołajki, a później święta. Póki co u nas prezenty wręczamy sobie na święta, pod choinkę. Prawdopodobnie zmieni się to za rok/dwa, jak Mała będzie więcej rozumiała, bo póki co ma dopiero 3 miesiące. Przedstawię Wam dzisiaj 5 prezentów wartych uwagi dla chłopaka, narzeczonego, czy męża - chociaż nadadzą się dla każdego mężczyzny w domu (dziadka, taty, brata). 

Budzik Gracza Pad PlayStation

Ogromnym plusem jest oryginalność prezentu, który w dodatku jest gadżetem licencjonowanym przez PlayStation! Myślę, że niejeden facet byłby zadowolony z takiego prezentu.

Plakat Zdrapka 100 rzeczy do zrobienia


Oprócz ciekawego prezentu, jest też okazją do zwalczenia monotonii w związku, bo kto może być lepszym kandydatem do przygód, jeśli nie ukochana? :D

DJ Mini Mixer do smartfonów

Powiem Wam, że pierwszy raz widzę coś takiego, ale już wiem, że mój Paweł oszalałby na punkcie takiego miksera! Na stronie znajdziecie nie tylko gadżety muzyczne do telefonów, ale także fotograficzne (jak np. mikroskop, który pokazywałam Wam w ostatnim poście).

Podróżny organizer łazienkowy


Tutaj też od razu pomyślałam o moim narzeczonym. Nasze domy rodzinne oddalone są od naszego o 180km. Jadąc w odwiedziny do rodziców, zazwyczaj jeździmy na kilka dni, w związku z czym coś takiego naprawdę bardzo by mu się przydało! A w zasadzie, to i nam obojga. Przecież szczoteczki do zębów, czy małego lusterka używa każdy!

Kamera samochodowa  Vico-MF1 - doskonała jakość zapisu i szeroka funkcjonalność

To także prezent dla każdego faceta, który ceni sobie bezpieczeństwo, o które na drodze trudno. Przydatna sprawa dla małych i dużych podróżników, a nawet w codziennej trasie po mieście, do pracy, czy do szkoły, aby uniknąć nieprzyjemnych sprzecznych sytuacji.

Jak podobają Wam się gadżety, które wybrałam?
Kupiłybyście coś z tych rzeczy dla kogoś bliskiego?



You May Also Like

1 komentarze

  1. Mi się spodobała ta zdrapka z rzeczami do zrobienia, bo to coś kreatywnego :)

    Zapraszam do mnie na nowy post, w którym zabiorę Cię na chwilę do Helsinek ♥️
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam :-)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane słowo !♥
Thank You for every written word !♥