DUFT&DOFT

by - 7/22/2019


Koreańska marka DUFT&DOFT podobno sprawia, że świat staje się piękniejszy. Więcej zapachu - więcej piękna! Postanowiłam sprawdzić to osobiście. W swojej ofercie mają maski w płachcie (swoją drogą - moje ulubione!), a także kremy do rąk, balsamy do ciała, mgiełki i wiele, wiele innych wyjątkowo pachnących kosmetyków. 
Więcej o marce: duftndoft.pl



Otrzymałam do testu zestaw czterech mini-kremów do rąk w czterech różnych wariantach zapachowych:

  • Sugar Delight - czerwony grejpfrut i frezja;
  • Pink Breeze - brzoskwinia i różowa piwonia;
  • Stockholm Rose - sztokholmska róża i kaszmir;
  • Sophy Soapy - mroźna orchidea.
Największym plusem tych kremów jest to, że po posmarowaniu, na rękach nie zostaje tłusty ani mokry film. Kremy bardzo szybko wchłaniają się w skórę dłoni, pozostawiając ją bardzo miękką, nawilżoną i przyjemną. Moim bezapelacyjnym faworytem jest zapach Sugar Delight! :)

Kupić można: vica.pl




Istotnym plusem jest też fakt, że zmieszczą się nawet w najmniejszej torebce (np. kopertówka na weselu), a także na dają się na podróż (np. samolotem, kiedy mamy ograniczony bagaż). Ja spakowałam już swój ulubiony zapach do torby do porodu!:)




Znacie markę Duft&Doft? 
Który zapach jest Waszym faworytem?

Buziaki!:*

You May Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każde napisane słowo !♥
Thank You for every written word !♥