Naturalne szampony Catzy

by - 4/24/2019

Test szamponów

Recenzja



Cześć!
Już od dwóch miesięcy testuję dwa szampony firmy Catzy. Są naturalne, przeciwłupieżowe. Moim ulubieńcem stał się zdecydowanie zielony - ziołowy. Mam problem z przetłuszczającymi się włosami - mam wrażenie, że stosując szampony Catzy, moje włosy pozostają świeże przez dłuższy czas. 


Dzięki tym szamponom moje włosy zdecydowanie odżyły! A po łupieżu ani śladu !^^ Aktualnie staram się je zapuszczać do ślubu. Nie wiem czy to za sprawą nowych kosmetyków, czy witamin dla ciężarnych, albo może obydwu tych rzeczy? znacznie szybciej rosną! 


Mimo farbowań i prostowań pozostają w świetnej kondycji. Są także miękkie, miłe w dotyku i sypkie - co uwielbiam, i co do tej pory dawały mi jedynie odżywki i/lub maski.


Szampony bardzo przyjemnie i delikatnie pachną, co bardzo sobie cenię, zwłaszcza w obecnym stanie, kiedy mocne zapachy bardzo mnie drażnią. Bardzo dobrze myją skórę głowy i pozbywają się kurzu, brudu, martwego naskórka. 

W mojej ogólnej ocenie - gorąco polecam Wam oba z nich! Naturalny skład i  tak świetne działanie opatrzone niską ceną i ogólną dostępnością sprawiają, że stały się moimi ulubionymi kosmetykami myjącymi i nie wyobrażam sobie rozstać się z nimi na poczet innych produktów.

Znaliście wcześniej tę markę? 
Używaliście tych szamponów? 
Lubicie naturalne kosmetyki?

PS. Mort i Kiler w tle ostatniego zdjęcia :D

You May Also Like

1 komentarze

  1. Kosmetyki z tej serii są idealne ;) Mój narzeczony używa preparatów do pielęgnacji brody, które w składzie mają olejki zawarte również w tych szamponach. Obydwoje jesteśmy zadowoleni z efektu działania kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane słowo !♥
Thank You for every written word !♥