Free Shipping & 12/12 Sales Promotion From DressLily

by - 12/13/2018

Free Shipping & 12/12 Sales Promotion 

From DressLily

Darmowa wysyłka & 12/12 wyprzedaże 


Kupon rabatowy: BFCM30


     DressLily to globalna sieć sklepów z modnymi ubraniami, sprzedająca sukienki, ozdoby do domu i akcesoria. Ostatnio DressLily skontaktowało się ze mną mailowo, oświadczając, że oferuje rabat nawet do 90% i bezpłatną wysyłkę w dowolnym przedziale cenowym, a nie (tak jak dotychczas) przy zamówieniu za powyżej 39$. Chciałam zamówić jakieś ciekawe, inne niż wszyscy świąteczne dekoracje do domu i pomyślałam, że możecie się zastanawiać, jaka jest ich jakość, gdy są stosunkowo tanie. Wtedy postanowiłam dać temu szansę:) Wysyłka jest błyskawiczna, znacznie szybsza niż z podobnych tego typu stron. W chwili, gdy dostałam paczkę, stwierdziłam, że muszę podzielić się moimi doświadczeniami ze wszystkimi.


     DressLily nie tylko oferuje nam rabat w wysokości 25% i bezpłatną wysyłkę na cały świat, ale także słynną akcję 12/12, czyli kupując dwie rzeczy w cenie 19,99$ - jeden z nich otrzymujemy za darmo! Ta promocja dostępna jest tylko od 12 do 17 grudnia. Osobiście nie robię zakupów przez w internecie, polecanych przez sklepy, które wysyłają do mnie maile, ale DressLily dało mi wspaniałe wrażenia, szybkie i łatwe zakupy online, a w dodatku za rozsądną cenę!


     Oto co kupiłam na DressLily.com i nie mogę się doczekać, aby je już przymierzyć, są mega urocze! Będę pomału uciekać, bo naprawdę muszę wymyślić, jak ozdobić mieszkanie przedmiotami świątecznymi, które dostałam od nich! Buźka :*

  
Ogólna ocena:
  • Obsługa: ★★★★
  • Dostawa: ★★★★
  • Jakość: ★★★★


$17.8 $15.3                                              $14.05 $11.55
Proponowana ocena ★★★★★                       Proponowana ocena ★★★★



    
  

$34.27 $15.71                                        $24.36 $19.28
Proponowana ocena ★★★★                      Proponowana ocena ★★★★

You May Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każde napisane słowo !♥
Thank You for every written word !♥