Alladynki - hit czy kit?

by - 9/04/2018

Dla mnie - zdecydowanie i bezapelacyjnie HIT !

Zabawa stylami
Spodnie typu harem mają to do siebie, że są niesamowicie basicowe, a jednocześnie nietypowe i przyciągają uwagę. Możesz zestawić je zarówno z topem, skórzaną kurtką, sportowymi butami, albo sandałkami na szpilce i, o dziwo, ciągle będą się genialnie prezentowały.



Wygoda 
Oprócz tego, że są unikatowe i przyciągają uwagę nawet w standardowych kolorach - są też niesamowicie wygodne! (Zazwyczaj) duże kieszenie pozwalają na schowanie telefonu, czy kluczy. Nie ograniczają w żaden sposób naszych ruchów, a co za tym idzie - są must have'm w każdej kobiecej szafie!

 

Cena
Tak, to też kolejny plus! Stylowe alladynki znajdziesz np. na https://zippini.pl/spodnie-alladynki już za 69,99zł! Uwielbiam tę wyszukiwarkę ubrań, ze względu na różnorodność, duży wybór, a także różne półki cenowe. Znajdziecie tam wszystko (!) z naprawdę wielu sieci sklepów.

Ukrywanie niedoskonałości
Nie lubisz swojej pupy, ud, albo uważasz, że masz zbyt szerokie biodra? Alladynki to idealne spodnie dla Ciebie! Podkreślą smukłe nogi, jednocześnie tuszując całą "niedoskonałą" resztę! Sama mam kompleks zbyt małej pupy, więc jestem żywym przykładem na to, że w drugą stronę także działają należycie! Nie opinają, więc "zlewają" się na ciele w jedną całość, powodując wrażenie sylwetki idealnej. :)


A Wy? Lubicie alladynki, czy jednak dla Was to kit? Wydaje mi się, że coraz bardziej wracają do łask, w coraz to różniejszych odsłonach. Dajcie znać co myślicie!

Buziaki :* !



You May Also Like

3 komentarze

  1. Uwielbiam ten typ spodni! :)
    Są takie wygodne :p
    FotoHart Blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Alladynki super sprawa! O ile nie wiszą w kroku jak worek. ;) Niestety do mojej niskiej postury w ogólnie NIE PASUJĄ! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam alladynki! przechodziłam w nich całe lato:) wygoda+ styl. niestety z dniem wczorajszym zakończyłam sezon na to zwiewne odzienie....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane słowo !♥
Thank You for every written word !♥