Długi czas

by - 1/04/2017



Cześć!
Pokażę Wam dzisiaj kilka efektów współpracy z długim czasem naświetlania
i samym światłem (na zdjęciach akurat ze światełek, samochodów lub latarki).
Niezbędny był mi tutaj statyw no i samo źródło światła. Zapraszam do oglądania!











Były to takie pierwsze, ale bankowo nie ostatnie próby!:) Zbieram teraz 
inspiracje i pomysły na kolejne odsłony takich zdjęć. Długi czas naświetlania
wykorzystałam też do zdjęć zegarków, sami zobaczcie jak świetnie wyszły:)




Co myślicie o takich zdjęciach?
Próbowaliście działać z czasem?
Dajcie znać w komentarzach!

Buziaki :*





You May Also Like

3 komentarze

  1. Świetny pomysł na zdjęcia, wygląda ciekawie :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow o rany ale świetne zdjęcia , gratuluję pomysłu i kreatywności
    My blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. W malowanie światłem się kiedyś bawiłam ;) Długiego czasu używałam też przy fotografowaniu gwiazd :) Efekty można uzyskać naprawdę piękne :) U Ciebie 4 i 5 zdjęcie wyszło naprawdę ciekawie i fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane słowo !♥
Thank You for every written word !♥