Gadżety!

by - 11/15/2016






Dresslily.com jest pierwszym tego typu sklepem internetowym, który ma tak szeroką gamę akcesoriów do domu i przeróżnych gadżetów. Przebrnęłam przez cały ten dział, żeby wybrać najciekawsze, najśmieszniejsze, najkreatywniejsze i je Wam pokazać! Działamy :D


1. | K L I K | Zimowe lampki
Mogą służyć jako ozdoba do pokoju, albo światełka na choinkę. Uważam, że są przeurocze. Kolejnym plusem jest cena. Szukając takich w Polsce musiałabym liczyć się z kosztem ok.50-60zł, a tutaj kosztują mn.w. 40zł !:)

2. | K L I K | Lampka
Tę lampkę wybrała, ponieważ od razu przypomniała mi świetny pomysł na DIY. Wystarczy zaopatrzyć się w zwykły, najlepiej duży słój i farby fluorescencyjne:>  A co do wzorów, no to ogranicza Was jedynie wyobraźnia!

3. | K L I K | Koc - syreni ogon
Osobiście jestem strasznym zmarzluchem! Ten koc rzucił mi się w oczy już wcześniej, na innych stronach, aż w końcu doczekał się publikacji tutaj. Mogłabym cała się w niego zawinąć i byłoby mi bankowo cieplutko, a poza tym - czy on nie jest prześliczny?♥


4. | K L I K | Wyciskacz do pasty
Z kolei ten gadżet ułatwiłby życie mnie i na pewno setkom innych ludzi, którzy jeszcze go nie mają. Niesamowicie się denerwuję, kiedy jestem już spóźniona, chcę umyć zęby, a pastę muszę wyciskać z jednego końca na drugi! Bo najgorsi są inni domownicy (czyt. moi bracia), którzy wyciskają ją jedynie z przodu - tragedia! Gadżet ten były dla mnie bardzo funkcjonalną, a do tego uroczą ozdobą łazienki.

5. | K L I K | Mydelniczka - nos
Wybaczcie, ale musiałam Wam to pokazać! Kiedy zobaczyłam tę obrzydliwą, a zarazem prześmieszną mydelniczkę, pierwsze co pomyślałam - czemu nie ma takich w mojej szkole?! Mam wrażenie, że świat byłby weselszy i bardziej uśmiechnięty, gdyby stosował więcej głupich gadżetów!

6. | K L I K | Naklejki motylki
Sama mam takie motylki na ścianie w pokoju, z tym że czarne, no i rysowałam, wycinałam i przyklejałam je sama. Tutaj za niecałe 8zł macie do dyspozycji gotowe do przyklejania kolorowe motylki - świetny dodatek do każdego wnętrza!


7. | K L I K | Naklejka naścienna
Tutaj macie przykładową naklejkę na ścianę, a wzorów jest mnóstwo! Śliczna aranżacja pokoju za 20zł? Gotowa! W dodatku wysyłka w Dresslily jest darmowa!:)

8.| K L I K | Poduszki
Uwielbiam poduszki! Ta spodobała mi się ze względu właśnie na nadruk, jest bardzo pomysłowa i kreatywna, a i można nabrać na nią niejedną osobę!:D

9. | K L I K | Podgrzewacz do kubka
Strasznie mnie denerwuje, kiedy przygotuję sobie gorącą herbatę, ale o niej zapomnę np. pisząc posta. Taki podgrzewacz to dla mnie cud i chyba najlepsza rzecz ever!:D Wygodniejszy niż termos, a w zimie oprócz kubka podgrzeje także nasze łapki!Cudowności♥


No i to w zasadzie tyle :) Teraz zabieram się za szablony:>
Następny post planuję z serii "sposób na bloga",możecie proponować w komentarzach jaka instrukcja przydałaby się Wam najbardziej :)  

Buziaki;*!


You May Also Like

5 komentarze

  1. mam ten kocyk jako ogon syrenki :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O, tych świecących śnieżynek nie widziałam! Piękne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale masa świetnych akcesoriów :o
    Musze koniecznie zajrzeć na ten sklep, dzięki Paula! :)
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov B.L.O.G

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane słowo !♥
Thank You for every written word !♥