My photobook portfolio.

by - 6/12/2016




Cześć!
Dostałam szansę od Saal-Digital Polska na przetestowanie ich fotoksiążki. Jestem szalenie szczęśliwa, ponieważ taka książka sporo (jak na moją 18-letnią kieszeń) kosztuje. Mój 200zł bon wykorzystałam na portfolio, w którym jestem - dosłownie - zakochana, na maxa! Fotoksiążka, którą zaprojektowałam kosztuje 175zł + kurier 25zł. I tutaj szczerze mogę stwierdzić - cena=jakość. Specjalnie do tej recenzji przygotowałam film z mojego portfolio, do którego obejrzenia gorąco zachęcam, choć jakość pozostawia wiele do życzenia, eh.


Co o swoich produktach mówi producent?
  • Jakość. Produkty foto w najwyższej jakości
  • Szybka dostawa. Gotowe do wysyłki z reguły w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Płać bez ryzyka. Płać bezpiecznie przez PayPal lub kartą kredytową Visa bądź Mastercard
  • Bezpośrednio od producenta. Wszystkie produkty prosto od Saal Digital
  • Made in Germany. Wszystkie produkty są produkowane w Niemczech
  • Bez logo. Żaden z naszych produktów nie posiada loga
Co sądzę ja?
  • Jakość. Tak jak pisałam wcześniej, jakość jest zdumiewająca. Przygotowałam kilka zdjęć, sami oceńcie.
  •  






 Mój ostatnio ukochany cytat: "I spojrzeniem nieraz kobiety więcej nagrzeszą, niż czynem."

Najdrobniejsze szczegóły zostały odwzorowane tak, jak zrobiłam je na projekcie.

Strony wybrałam matowe, podobnie jak okładkę. Jak widzicie same kartki są dosyć grube, więc też nieprędko ulegną jakimkolwiek uszkodzeniom. Stron jest 26+okładka, więc zmieściłam na prawdę fajną ilość zdjęć. Przyznam, że niełatwo było je znaleźć i wybrać:D

  • Szybka dostawa. Gotowe do wysyłki z reguły w ciągu 1-2 dni roboczych.
    Produkt zamawiałam bodajże późną środową nocą (czyli w sumie wczesnym czwartkiem), a w piątek miałam już swoją wymarzoną książkę:>
  • Płać bez ryzyka. Płać bezpiecznie przez PayPal lub kartą kredytową Visa bądź Mastercard.
    Tutaj niestety nie powiem jak z tym jest, bo dostałam swoją książkę w ramach wygranego testu. Jednak przypuszczam, że faktycznie takie sumy pieniędzy są dobrze chronione przez producenta, proponuje nam spore możliwości zapłaty więc możemy to zrobić w sposób, który nam najbardziej odpowiada.
  • Bezpośrednio od producenta. Wszystkie produkty prosto od Saal Digital
    No tak, i tak jak pisze w punkcie niżej, wysyłane są z Niemiec - tym bardziej zadziwia mnie fakt szybkiej wysyłki!
  • Made in Germany. Wszystkie produkty są produkowane w Niemczech.
    Wiadomo - Niemiecka jakość mówi sama za siebie.
  • Bez logo. Żaden z naszych produktów nie posiada loga.
    Uważam to za ogromny plus! Mogę projektować swoje portfolio po swojemu, nie przewidując miejsca na inne grafiki, na które nie mogę mieć wpływu. Taka trochę kryptoreklama, a jednak bardzo przeszkadza. Dodatkowo wykonując projekt takiej książki dla klienta (np. album ślubny), mimo wszystko nie wygląda to za fajnie :) Jestem mega zadowolona z braku jakiegokolwiek loga, czy innych tego typu "gadżetów" na mojej książce.
 Ogólne odczucia:
Bardzo podoba mi się okładka, jest świetnej jakości. Wybrałam twardą, bez watowania i matową. Mimo że przy projekcie wyskoczył mi komunikat, że mat nie nadaje się do ciemnych kolorów - a tył okładki był zupełnie czarny - wygląda super! Strony są świetnej jakości, zdjęcia na prawdę świetnie wydrukowane,a kolory dokładnie odwzorowane. Dla porównania pokażę Wam kilka stron projektowanych w photoshopie.



 

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z książki. Marzą mi się studia na Akademii Fotografii we Wrocławiu za dwa lata, bądź też w Krakowie, gdzie naturalnie trzeba mieć dobre portfolio i wiem już gdzie zwrócę się z takim zamówieniem:) Polecam każdemu, komu zależy na świetnej jakości i na pewno długo służącej pamiątce. Nie jest to tak,że polecam Wam Saal-Digital ze względu na to, że książkę wygrałam. Staram się pisać rzetelne recenzje, jeśli już je piszę, i tutaj uważam, że produkt jest naprawdę godny uwagi i wart swojej ceny :)

Jak Wam się podoba moje portfolio?
Co myślicie o moich zdjęciach i pomyśle na filmik?

Buziaki!:*




You May Also Like

8 komentarze

  1. Chyba sama skuszę się na to portfolio skoro uważasz że jest takie świetne. Miałam kiedyś coś podobnego ale twoje na pewno przewyższa ;) Pozdrawiam: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka się super prezentuje! Takie tradycyjne portfolio to dobra rzecz, sama o czymś takim myślałam :) Po za tym, naprawdę robisz ładne zdjęcia. Ja po zdanym licencjacie wybieram się właśnie na kursy do zawodu fotograf i fototechnik ;) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z takim uwiecznieniem zdjęć :)

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda świetnie! sama bym takie chciała. :D

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mi się podoba! :) świetnie to wygląda ;) sama muszę się rozejrzeć i pomyśleć nad portfolio :) pozdrawiam!!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje portfolio bardzo ładnie sie prezentuje. Sama bym sie skusiła ale jak dla mnie jest to zbyt duży koszt :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje portfolio jest cudowne , masz wielki talent. Tez kiedyś chodziłam z aparatem i chciałam iść na studia fotograficzne , ale zrezygnowałam i żałuję. Naprawdę znakomicie.


    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane słowo !♥
Thank You for every written word !♥